čtvrtek 8. dubna 2010

6. den - 8.4.2010

6. den s projektem 365.-)
Tak dnes jsme se moc nevyspali díky Štěpikově rýmě a kašli. Ráno opět samý scénář, taťka odvedl Ondru do školky a frčel do práce. My jsme trávili dopoledne doma, vyklízela jsem skříně a zabalila zimní věci do úschovy.-)). Odpoledne, když se Štěpánek vyspinkal, vyrazili jsme autem pro Ondru do školky. V autě jsme pořídili pár snímků. Pak jsem kluky odvezla k babičce na hlídání. U ní před panelákem jsem si vyfotila krásný zlatý déšť. Když jsem odjížděla, řekla jsem si, že zajedu sama obhlídnout situaci k Labi, jestli tam jsou stále kačeny a labutě. A taky že jo!!! Hotová nádhera. Nafotila jsem pár foteček a frčela jsem domů a užívala si klídku:-))).









1 komentář:

  1. Kachničky, kamínky, labutě, kluci....holka, z tebe fakt ještě něco bude a stále opakuji - obyčejný digitál a nádherné fotky. Zlaté ručičky!!!!

    OdpovědětVymazat