úterý 6. dubna 2010

6.4.2010

4. den
Konečně normální všední den:-)). Taťka udělal klukům snídani a já si mohla ještě chvilku poležet v posteli.-). Po snídani odvezl taťka Ondru do školky a vyrazil do práce, tak to u nás chodí každý všední den.-).Zůstali jsme se Štěpánkem opět sami, bože to je vždycky klídek.-). Po snídani a po ranní kávičce jsme se hodili do gala a vyrazili jsme se Štěpánkem k paní doktorce na kontrolu. Tam vše vpořádku, tak jsme šli ven na procházku. Foťák samozřejmě v kabelce nechyběl:-)). Štěpánek si to moc užil a já taky. Potkali jsme i děti z mateřské školky, tak jsem si je taky vyfotila.-). Štěpánek si celou dobu hrál s kamínky a házel je do vody nebo ze stráně no a na závěr vzal obří psí bobek a hodil ho taky:-)). To už jsem moc radostí nejásala a tak jsme vyrazili domů:-)). Doma mi stále opakoval bobek ne jenom kamínky, jako kdybych já to nevěděla.....:-)).






1 komentář:

  1. Jíťo, moc se mí líbí ta druhá fotka, úžasná kompozice! A na čtvrté má Štepik nádherný výraz :-D. Sedmikráska je perfektní, jen bych jí malinko ořízla, aby byla víc k jednomu kraji, ale ta ostrost, paráda!!!

    OdpovědětVymazat